شما عزیزان میتوانید از دو روش نرم افزار های مجموعه مارا فعال نمایید ، روش اول : به صورت فعالسازی از طریق اینترنت و نامرئی ، روش دوم : فعالسازی پیامکی که شما در این روش با دستوری که در خود نرم افزار میباشد میتوانید به راحتی و بدون اشتن اینترنت برنامه خو را فعال نمایید.

ساعت کاری مجموعه در روز های شنبه تا چهارشنبه از ساعت 9 الی 17:45 دقیقه میباشد، دوستانی که پشتیبانی طلایی مجموعه را داشته باشند میتوانند بعد از ساعت کاری تا ساعت 24 از خدمات آنلاین استفاده نمایند .

روش های بروزرسانی در برنامه های جدید شرکت به صورت داخل برنامه ای و کاملا اتوماتیک میباشد و شما عزیزان فقط کافیست از منو قسمت بروزرسانی را انتخاب بفرمایید ، ولی مشتریان قدیم ما فقط و فقط با داشتن پشتیبانی میتوانند از خدمات ما برخوردار شوند ، لازم به ذکر است در صورتی که محصول شما قدیمی میباشد جهت دریافت خدمات با واحد پشتیبانی تماس حاصل فرمایید.

برای بهره مندی از خدمات آموزش شما عزیزان چند راه دارید ، روش اول :از منو سایت وارد شبکه آموزش شوید و آموزش مورد نظر خود را مشاهده نمایید ، روش دوم : تماس با پشتیبانی و دریافت آموزش تلفنی و یا آموزش سیستمی ( همکاران واحد پشتیبانی به سیستم شما متصل میشوند ) این آموزش منوط به این میباشد که شما عزیزان دارای پشتیبانی باشید و نوع و سطح پشتیبانی شما پوشش بدهد این مورد را ، روش سوم : اعزام کارشناس حضوری در مجموعه و محل فعالیت شما مشتری گرامی میباشد که هزینه مجزا برای این امر تدارک دیده شده است و برای دریافت این خدمت هم باید پشتیبانی مورد نظری که این خدمت را پوشش دهد داشته باشید .

مشتریان گرامی که کد مشتری آن ها قدیمی میباشد از سال1397 نمیتوانند برنامه خود را بر روی سرور های ما فعال نمایند ، مشتریان گرامی که کد مشتری آنها ترکیبی از عدد و حرف میباشد باید از طریق سایت مجموعه منو (تغییر کد مشتری قدیم به جدید ) اقدام لازمه را انجام دهند تا بتوانند با تعویض کد مشتری قدیم به جدید برنامه را فعال نمایند.

چگونه میتونم کمک کنم ؟؟؟